לרכב הסוזוקי שלך מגיע
את הטוב ביותר

נגן וידאו


לרכב הסוזוקי שלך מגיע
את הטוב ביותר

נגן וידאו

מחלקת פחחות וצבע

מבצע טיפול תקופתי ב ₪499 בלבד

הסיבות לבחירת מרכז שירות מורשה

שירותי רכב במוסך נדרשים על מנת לאפשר לרכב להמשיך לתפקד היטב, וכוללים, בין היתר, בדיקות מפלס נוזלים ו/או שירותי דיאגנוסטיקה לאיתור שינויים בתפקוד הרכב.

מוסך הצמד הוא מרכז שירות מורשה לרכבי סוזוקי ואנחנו ממליצים ללקוחותינו לבציע טיפולי החלפת נוזלים במרווחי זמן קבועים, לצד שירותי התחזוקה השוטפים האחרים הזמינים במוסך, למניעת מצב של קריסת מערכות הרכב ותקלות בלתי צפויות.

הטיפול הראשון לרכב סוזוקי צריך להתבצע לאחר 10,000-15,000 קילומטרים, או אחת לשנה, לפי המוקדם ביניהם. הנה כמה סיבות חשובות לבחור את מוסך סוזוקי מודיעין לטיפולי תחזוקה קבועים ברכב שלכם.

 

שיקול הבטיחות

אלפי תאונות שמתרחשות מדי שנה נובעות כתוצאה ישירה מרכבים שנמצאים על הכביש ואינם מתוחזקים היטב. בדיקות תחזוקה קבועות מגנות על בני משפחתכם, על הרכב שלכם ועל נהגים אחרים מפני נזקים.

 

מניעת חוסר הנוחות שמגיעה עם תקלות בלתי צפויות

תקלות בלתי צפויות שמתרחשות במהלך הנהיגה מובילות לחוסר נוחות ושיבוש לוח הזמנים היקר שלכם.

תקלות אלו גם מציבות אתכם בסכנה כשאתם מחכים לסיוע בצד הדרך. עם שירותים קבועים של טיפולי תחזוקה במוסך, תוכלו לוודא שלא תתקעו עם רכבכם בשום מקום.

טיפול לסוזוקי CX4

מעניקים שירות גם לרכבי

מעניקים שירות גם לרכבי

ערך גבוה של מכירה חוזרת

רוב הקונים רוצים לדעת את היסטוריית השירות של המכונית לפני ביצוע רכישה יד שנייה. הקפה על תחזוקה קבועה של רכב הסוזוקי שלכם, על ידי המקצוענים בתחום, תאפשר לכם לקבל הצעות רכישה בסכומים גבוהים, כאשר יגיע הזמן למכור את הרכב.

 

הגנה על איכות הסביבה

פליטת רכב מייצרת זיהום, אבל תחזוקה נכונה וקבועה מאפשרת לכם לוודא שרכב הסוזוקי שלכם פולט כמויות פחותות של אדים ונוזלים שנחשבים מסוכנים למים ולאוויר.

 

בשורה התחתונה, תחזוקה נכונה מתחילה עם תוכנית שירות מקיפה

על מנת לשמור על המכונית ולוודא שהיא מתפקדת באופן אופטימלי, לקוחות סוזוקי מוזמנים לקבל את שירות התחזוקה והתיקונים הדרוש להם אצל צוות המומחים של מוסך סוזוקי מודיעין, סניף שירות של מוסך הצמד, ולוודא שרכבם מתוחזק היטב, ומטופל עם חלקים מקוריים וידע שכפוף להנחיות היצרן.

טיפול לסוזוקי CX4

כל מה שהרכב שלך צריך תחת קורת גג אחת

טכנולוגיה מתקדמת

שימוש בכלים טכנולוגיים יעודים לרכבי סוזוקי שנועדו להבטיח תוצאות מעולות לאורך זמן.

חלקים מקורים

שמר את האמינות, הבטיחות והערך הכספי של הרכב שלך באמצעות שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

צוות מיומן

כל הטיפולים מבוצעים ע"י מכונאים שעברו הכשרה מקצועית תוך שימוש בציוד האבחון העדכני ביותר של סוזוקי.

לקוחות ממליצים